Заощаджуйте час та гроші замовте в 1 клік упаковку стрічки (від 3 до 12 рулонів) або купіть відразу цілий ящик
57 мм
80 мм
Термоетікетка
067 804-16-97
050 486-85-25
093 170-46-78
ЯК ВИ ОТРИМАЄТЕ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ
ЗАЛИШАЄТЕ ЗАЯВКУ ЧИ
ТЕЛЕФОНУЄТЕ НАМ ПО ТЕЛЕФОНУ: (044) 337-80-02
НАШ МЕНЕДЖЕР ЗВ'ЯЗУЄТЬСЯ З ВАМИ
ЩОБ ВИЗНАЧИТИСЬ С КІЛЬКІСТЮ І РОЗМІРОМ СТРІЧКИ, ПІСЛЯ ЧОГО ФОРМУЄ ЗАМОВЛЕННЯ І УТОЧНЮЄ АДРЕСА ДОСТАВКИ
МИ ПРОТЯГОМ 48 ГОДИН (ЗВИЧАЙНО ЗА 1,5 ДНЯ)
Доставляти замовлення ВАМ «ДО ДВЕРЕЙ» (ВАРТІСТЬ — 100 ГРН) *
АБО НА СКЛАД «НОВОЇ ПОШТИ» (ВАРТІСТЬ — 100 ГРН) **
ВИ СПЛАЧУЄТЕ І ОТРИМУЄТЕ ЗАМОВЛЕННЯ ПО ВКАЗАНОЮ АДРЕСОЮ АБО ЗАБИРАТИ САМОВИВОЗОМ С ЯКИЙ ЗРУЧНИЙ ДЛЯ ВАС СКЛАДУ.
ПІСЛЯ ТОГО, ЯК СТРІЧКА ЗАКІНЧУЄТЬСЯ - ЗАМОВИТИ У НАС ЩЕ :-)
ЗАЛИШИТЕ ЗАЯВКУ
* За умови доставки «до дверей» передоплата повинна скласти 100% (умова «Нової Пошти»). ** Якщо ви бажаєте скористатися післяплатою, то доставка буде до найближчого для вас складу «Нової Пошти».
Доставка здійснюється в робочі дні (Пн-Пт з 10 до 19). Вартість доставки — від 100 грн
Гарантуємо довжину намотування
Ми гарантуємо, що довжина намотування відповідає заявленій (багато вітчизняних компаній намотують стрічку нещільно, економлячи таким чином кілька метрів стрічки)
Сировина Koehler, Mitsubichi (Німеччина)
Ми пропонуємо папір тільки найкращої якості, сировина для якої спеціально для нас з вами доставляють з Німеччині
Спеціальне зберігання
Тут стрічка зберігається в спеціальних температурних умовах, щоб папір не втрачала своїх властивостей
Відвантажимо замовлення за 15 хвилин — склад і офіс в одній будівлі!
* Самовивозом зручно - у нас виписка документів і видача товару в одному місці, на відміну від інших контор. Весь асортимент зазвичай завжди є на складі в запасах. Однак до того, як приїхати до нас за замовленням - рекомендуємо передзвонити менеджеру і уточнити час, до якого ваше замовлення буде готовий. Як правило, зробивши замовлення, вже через 30 хвилин ви можете під'їхати і забрати його з нашого офісу.
** Можлива оптова поставка по Україні, починаючи від 10-х ящиків. Доставка по Україні протягом 48 годин - договірна (на склад Нової Пошти у вашому місті). З питань оптових поставок телефонуйте: (044) 337-80-02
НАШІ ЗАДОВОЛЕНІ КЛІЄНТИ
ВІДПОВІДАЄМО НА ПИТАННЯ
Як правильно визначити який папір мені потрібен для мого пристрою?
Вам необхідно записати назву або модель вашого пристрою. Як правило назву або модель можна побачити на задній панелі, а також на задній стороні на наклейці. Після чого подзвонити нам і повідомити співробітнику. Наш співробітник підбере для Вас необхідний розмір і виставить Вам рахунок.
Чи актуальні ціни на вашому сайті?
У 99% ціни актуальні протягом поточного дня. Ціни змінюються один раз за день після 12 години.
Яка кількість рулонів в ящику?
Як правило кількість в ящику вказано на сайті. Однак необхідну кількість рулонів Ви маєте можливість замовити самі зателефонувавши нам по телефону.
Остаточна кількість буде вказано нашим співробітником в рахунку.
На сайті вказані всі розміри, які є у вашому асортименті?
Ні. На сайті вказані розміри які є на даний момент актуальними і ходовими. Нові розміри, а також старі (для старих пристроїв) замовляються по телефону у нашого співробітника.
Також ми приймаємо замовлення на виробництво нових розмірів.
Як здійснюється доставка? І як швидко?
Доставка по Києву здійснюється з понеділка по п'ятницю з 10 до 19.00.
Доставка зазвичай здійснюється на наступний день після дня замовлення.
По Україні ми доставляємо в будь-яке місто згідно умов і тарифів компанії перевізника.
ОСЬ ЩО НАШІ КЛІЄНТИ ПРО НАС ГОВОРЯТЬ
Надія Миронова
Бухгалтер магазину
Якісний товар, уважний персонал зацікавлений в клієнті
Ми — постійні клієнти. Завжди в наявності є ті позиції, якими ми використовуємо в роботі. Зручне розташування. Обслуговування співробітниками компанії на високому рівні. Спасибі!
Олександр Мочалов
Власник магазину одягу
Я перший раз тут здійснював покупку і залишився дуже задоволений цим сервісом.
Через 10 хвилин після замовлення, передзвонила приємна дівчина, уточнила деталі і час доставки. Замовлення привезли як і обіцяли, в комплекті всі документи на безнал, все як годиться. Залишився повністю задоволений. Спасибі за сервіс і адекватні ціни!
Олена Шишова
Адміністратор ресторану
Швидко зв'язалися і доставили замовлення
Перед святами закінчилася стрічка і ми боялися залишитися без працюючого касового апарату ... Замовлення робила вперше і залишилася задоволена! зв'язалися протягом години. Замовляла пізно, боялася що вже не привезуть, але немає, доставили не дивлячись на переддень свята після закінчення робочого дня! Просто врятували мене!
Компанія Conecto — системний інтегратор. Ми беремо розрізнені частини — програми та обладнання — й з'єднуємо їх в систему.
Основними клієнтами є підприємства роздрібної торгівлі, ресторани, готелі, фітнес-клуби etc.
Головною нашою задачею ми бачимо впровадження таких рішень і технологій, котрі дозволять бізнесу наших клієнтів працювати за чітким алгоритмом, робити усі транзакції більш прозорими для своїх власників та зводити нанівець зловживання і втручання людського фактора.
Conecto - сервісна компанія, яка намагається допомагати своїм клієнтам на всіх етапах роботи: від запуску і автоматизації бізнесу, до наповнення його витратними матеріалами та всім необхідним для роботи.
Компанія Conecto (Альт-Таб) існує з 2002 року. У сфері автоматизації ми працюємо з 2009 року. У компанії працює більше 30 співробітників.
Обслужили більше 2 500 клієнтів, з яких більше 1 200 є постійними клієнтами на абонентському обслуговуванні.