Лінія безкоштовних консультацій
067 804-16-97
050 486-85-25
093 170-46-78
допомогу у виборі РРО
під Ваш вид діяльності
та систему оподаткування
БЕЗКОШТОВНУ доставку РРО
до Вас в офіс або на торгову точку
кваліфіковану допомогу
наших юристів з питань реєстрації Вашого РРО в Податковій
швидке та ефективне
обслуговування РРО протягом усього терміну експлуатації
БЕЗКОШТОВНЕ навчання
Вашого персоналу роботі
з касовим апаратом
у ПОДАРУНОК: 10 рулонів касової стрічки (запас
на цілий місяць!)
Купуючи РРО в DISCOUNTKASSA24, Ви гарантовано отримаєте:
Знайдете дешевше —
повернемо 200% різниці
Навчання персоналу
роботі з РРО безкоштовно
Оформлення документів
усього за 24 години
Обслуговування 249 грн
плюс послуги екваєра
КАСОВІ АПАРАТИ, ПРОГРАМНІ РРО ТА ФІСКАЛЬНІ РЕЄСТРАТОРИ
ЗА НИЗЬКИМИ ЦІНАМИ + СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
*
Замовте Ваш касовий апарат у нас сьогодні
та почніть працювати вже через 24 години!*
УСІ МОДЕЛІ АКТУАЛЬНІ
УСІ ВНЕСЕНІ В ДЕРЖРЕЄСТР
УСІ ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ В ЦСО
Касові апарати
НОВІ
ВЖИВ. — від 3979 грн
Фіскальні реєстратори
НОВІ
ВЖИВ.
Програмні РРО для
Отримайте першим мобільний додаток, в якому Ви зможете бачити дані про виручку, кількість продажів і середній чек прямо у Вашому смартфоні з будь-якої точки світу в режимі онлайн.
ДАНІ ПРО ВИТОРГ У ВАШОМУ СМАРТФОНІ
Отримуйте дані про виторг на смартфон в режимі онлайн
АНОНС
Мобільний додаток знаходиться на стадії розробки.
Залиште свій e-mail і ми відправимо лист
із посиланням на скачування мобільного додатку:
Касове обладнання
питання — відповідь
Застосування касових
апаратів (та інших РРО)
1. Фіскальна реформа в Україні
Як відомо, на відміну від багатьох розвинених країн, де основний оборот грошей відбувається в безготівковій формі, в Україні левова частка грошей "ходить" в готівковій формі. Рух готівки дуже складно відслідковувати і контролювати, що створює можливості для корупції, контрабанди, заниження реальних оборотів бізнесу тощо.

Тому Україна останні роки послідовно продовжує курс на поступове "обілення" економіки, і сфера застосування РРО як засобу реєстрації та обліку операцій з готівкою поступово розширюється.
2. Що змінюється в застосуванні касових апаратів і фіскальних реєстраторів (PPO)
Основна зміна в сфері застосування РРО в 2017 р.: 20.12.2016 р. Верховна Рада України прийняла Закон № 1791-VIII (Законопроект № 5132), згідно якого застосовувати РРО в 2017 і видавати фіскальні чеки з 8 травня 2017 р. зобов'язані всі продавці побутової техніки, комп'ютерів, смартфонів й іншої електроніки, незалежно від їх обороту або типу підприємства.
3. Коли повинен застосовуватися касовий апарат (РРО)?
Основна сфера застосування РРО - це торгівля і сфера послуг для населення, де операції відбуваються з використанням готівки або особистих платіжних карт. Кожна оплата (а також повернення товару і грошей, внесення або вилучення готівки з каси) повинна бути проведена через РРО, а клієнту повинен видаватися фіскальний чек, що підтверджує факт прийняття оплати (або повернення грошей) і права його як покупця. Якщо ж готівкової оплати немає (наприклад, клієнт отримує рахунок і оплачує його в касі банку), то застосування РРО не потрібне.

Суть фіскальної функції в тому, щоб зафіксувати операцію та її обсяг без можливості редагування, видалення інформації тощо. Раніше копії всіх чеків друкувалися всередині РРО (паперова касова стрічка) і здавалися в органи ДФС у вигляді звітів. Сьогодні усі РРО підключаються до Інтернету (провідного або мобільного) та передають звіти в електронному вигляді, що спрощує ведення бухобліку, позбавляє від зберігання контрольної стрічки протягом 3-х років та ін.
4. Хто повинен застосовувати РРО? Повний список
До 1 жовтня 2020 року РРО не застосовуються платниками єдиного податку II, III, IV груп незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких не перевищує 1 млн грн, крім реалізації:



  • технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту;
  • лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я.
Тобто ФОП з лімітом оборотних коштів менше 1 млн грн на рік до 1 жовтня 2020 року можуть не застосовувати РРО.

З 1 жовтня 2020 року правила запрацюють для так званих «груп ризику»:

  • реалізація товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;
  • реалізація технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту;
  • реалізація лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;
  • реалізація ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
  • роздрібна торгівля уживаними товарами в магазинах (група 47.79 КВЕД);
  • ресторани, кафе, ресторани швидкого обслуговування, крім продажу води, молока, квасу, олії та живої риби з автоцистерн, цистерн, бочок і бідонів; страв та безалкогольних напоїв у їдальнях і буфетах загальноосвітніх навчальних закладів і професійно-технічних навчальних закладів під час навчального процесу;
  • турагенства та туроператори;
  • готелі та подібні місця тимчасового розміщення (група 55.10 КВЕД);
  • реалізація текстилю (крім реалізації за готівкові кошти на ринках), деталей та приладдя для автотранспортних засобів відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
У разі перевищення обсягу виручки 1 млн грн, застосування РРО стає обов'язковим і починається з 1 числа першого місяця кварталу, що слідує за виникненням такого перевищення, і триває в наступних податкових періодах.

З 1 січня 2021 року РРО застосовуватимуть всі платники єдиного податку II, III, IV груп.

З 1 січня 2021 року річний ліміт виручки платників єдиного податку II групи підвищується з 1 500 000 грн до 2 500 000 грн.

Експериментальний проект щодо новітніх моделей РРО

Про РРО — легко і доступно (презентація від ДПАУ)
5. Як вибрати, купити та зареєструвати РРО
Список касових апаратів і фіскальних реєстраторів, які дозволено реєструвати та використовувати в Україні, міститься в Державному Реєстрі РРО України. Ви можете вибрати будь-яку модель з розділу I (доступні до первинної реєстрації). Вибір конкретної моделі залежить від Ваших бізнес-процесів, кількості покупців, облікової системи та ін. Наші фахівці допоможуть вам у виборі необхідного РРО. Для цього достатньо замовити у нас консультацію.
6. Як відбувається підключення
  1. Суб'єкт господарювання — власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;
  2. ДФС направляє в ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);
  3. ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє в контролюючий орган, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;
  4. ДФС видає реєстраційне посвідчення.
У чому відмінність між касовим апаратом, фіскальним реєстратором та програмним РРО?
Консультація майстра
Допоможемо у виборі моделі РРО

Допоможемо з реєтрацією РРО в Податковій

Безкоштовно навчимо персонал

Підключимо РРО до інтернету

Поставимо на обслуговування
або телефонуйте: (044) 337-80-03
Наші спеціалісти зателефонують Вам протягом години, з'ясують нюанси та запропонують кращі варіанти, виходячи з Вашого бюджету
067 804-16-97
050 486-85-25
093 170-46-78
КАСОВЕ СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Підключаємо і проводимо фіскалізацію касових апаратів. Виконуємо гарантійне
та післягарантійне обслуговування обладнання. Навчаємо касирів і персонал
КАСОВЕ СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Підключаємо і проводимо фіскалізацію касових апаратів. Виконуємо гарантійне
та післягарантійне обслуговування обладнання. Навчаємо касирів і персонал
ПІДКЛЮЧЕННЯ
ТА НАЛАШТУВАННЯ
ДІАГНОСТИКА
ТА РЕМОНТ
ТЕХНІЧНЕ
ОБСЛУГОВУВАННЯ
ГАРАНТІЙНЕ
ОБСЛУГОВУВАННЯ
КОМПЛЕКТУЮЧІ
ТА ВИТРАТНІ МАТЕРІАЛИ
СПЕЦПРОПОЗИЦІЯ: ДО 31 ГРУДНЯ!
Підпишіть договір і залишайтесь на цих умовах цілий рік
ПЛЮС 2 МІСЯЦІ ОБСЛУГОВУВАННЯ БЕЗКОШТОВНО* В ПОДАРУНОК!!!
Обслуговування РРО
Послуги екваєра
касових апаратів
та фіскальних реєстраторів **
за передачу даних
на сервер Податкової
від 290 249
ГРН
від 39
ГРН
або телефонуйте: (044) 337-80-03
Під безкоштовно мається на увазі пільговий період, який триває до 62 днів. Діє з моменту постановки РРО на обслуговування до кінця місяця, який слідує за датою постановки. Наприклад: Ви поставили РРО на обслуговування 1 березня. Значить пільговий період триватиме до 30 квітня та складе 61 день. За цей період Вам не буде зарахована абонплата за обслуговування Вашого РРО.
*
Ціна вказана без ПДВ.
**
Орієнтовна вартість послуг нашого ЦСО
Більше інформації про послуги та їх вартість Ви можете дізнатись за телефоном: (044) 337-80-03
Введення нового РРО в експлуатацію
від 399 грн
Введення програмного РРО в експлуатацію
від 1499 грн
Щомісячні консультації в рамках сервісного обслуговування касового апарата, звичайного або програмного РРО
від 280 грн
Ремонт ЕККР
від 280 грн
Активація облікового запису РРО
250 грн
Зняття з реєстрації РРО (реєстратора розрахун-кових операцій) (Відмова від договору на БО РРО)
від 410 грн
Стартовий пакет Економ (щомісячні консультації з сервісного обслуговування касового апарата, РРО)
від 280 грн
Виклик спеціаліста РРО
від 500 грн
Призупинення обслуговування РРО
0 грн
Як проходить процес обслуговування?
1. Укладення договору на сервісне обслуговування касової техніки
Після придбання касового апарату виникає необхідність в укладанні Договору на технічне обслуговування і ремонт РРО. Ця вимога визначається Законодавством України:

1. Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95-ВР від 06.07.1995 р

2. Постанова № 601 від 12.05.2004 року «Про затвердження порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій».

3. Наказ ДПА України № 547 від 01.12.2000 р «Порядок реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги)».

До експлуатації допускаються тільки РРО, включені до Державного реєстру РРО України та зареєстровані в органах ДПІ.

Роботи з технічного обслуговування РРО проводяться відповідно до вимог завода-виробника та включають в себе: зовнішній огляд, тестування працездатності блоків і вузлів РРО, перевірка повноти і правильності відображення обов'язкових реквізитів на чеку, чистка та змащування механічних вузлів, перевірка версії встановленого програмного забезпечення, при необхідності, опломбування корпусу РРО, заповнення відповідної документації.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг
2. Введення в експлуатацію
Пусконалагоджувальні роботи проводяться з метою підготувати РРО до експлуатації і включають в себе перевірку комплектації та працездатності РРО, огляд на відповідність еталонної версії, програмування реквізитів, режимів роботи і необхідних установок, заповнення технічної документації, опломбування корпусу РРО засобами контролю.

Також ми допоможемо підготуватися і пройти реєстрацію РРО в Податковій
3. Інструктаж по роботі з РРО
Інструктаж проводять кваліфіковані фахівці нашої компанії на місці розташування клієнта. Він проводиться індивідуально для кожного клієнта, з метою формування у касира максимально правильного уявлення про можливості експлуатованої моделі РРО.

В рамках інструктажу розглядається щоденна робота касира:
• початок робочого дня - які операції повинен виконати касир перед початком роботи;
• як ефективно і безпомилково обслужити клієнтів (покупців) - реєстрація покупок, підрахунок решти, корекція помилок;
• кінець робочого дня - як здати виручку (інкасація), отримання підсумкової звітності за день, оформлення документації;
• додатково - заправка чекової стрічки, перепрограмування часу, отримання фіскального звіту за місяць.

Замовити інструктаж, дізнатися вартість розширеного інструктажу і поставити себе в графік
Ви можете у відділі обслуговування клієнтів за телефоном:

Тел.: (044) 502-46-49 (багатоканальний)
Пн-Пт з 10.00-19.00
4. Виїзд до клієнта та віддалений доступ
У нашому штаті є як сертифіковані інженери та техніки, так і майстри з ремонту фіскальної техніки. Технічні працівники виїжджають на об'єкти для діагностики роботи обладнання і всього, що пов'язано з ним (програми, драйвера, мережа, модеми, доступ в інтернет). Їх завдання, якщо трапився збій - з'ясувати причину і постаратися в найкоротші терміни усунути її безпосередньо на об'єкті.

В рамках укладеного договору на сервісне обслуговування наші інженери своєчасно виконують планові та позапланові профілактичні й інші роботи, введення в експлуатацію, опломбування техніки, навчання персоналу роботі, консультації по застосуванню, оперативний ремонт касового обладнання.

На даний момент ми працюємо поки в межах Києва та Київської області. Близькість до наших клієнтів, наявність власного транспорту дозволяє нам швидко реагувати на виклики в найкоротші терміни.

Крім виїздів на місце до клієнта наші інженери можуть допомогти вам віддалено, протягом декількох хвилин. Для цього вам необхідно лише дозволити доступ нашому інженеру до робочого місця касира через інтернет. До 80% усіх питань вирішуються саме таким способом - оперативно і без зайвих витрат.
5. Ремонт касової техніки
Ремонт виконується кваліфікованими і досвідченими майстрами сервісної служби. Наш сервісний центр має всю необхідну документацію, сучасне технологічне обладнання, широкий асортимент запчастин і всі необхідні умови для виконання ремонтів будь-якої складності. Повторимося - це крайній захід. Ми завжди намагаємося усунути проблеми клієнта, щоб мінімізувати простої фіскальної техніки.

На зроблений ремонт і встановлені запчастини надається гарантія.
Що входить в обслуговування Вашої каси?
ЩОДЕННО:
  • Технічна підтримка по телефону
  • Виїзд інженера для усунення несправностей
  • Будь-який ремонт касових апаратів
  • Доставка РРО в сервіс у разі неможливості усунути несправність на торговій точці
  • Технічні консультації
або телефонуйте: (044) 337-80-03
ЩОКВАРТАЛЬНО:
  • Виїзд інженера за місцем установки каси
  • Зовнішній огляд
  • Проведення технологічних тестів
  • Чистка та видалення забруднень
  • Перевірка якості, повноти та правильності відображення обов'язкових реквізитів у чеку
  • Перевірка правильності виконання операцій
  • Установка додаткових засобів пломбування
ЩОРІЧНО:
  • Розкриття корпуса, огляд та перевірка усіх електронних блоків та вузлів
  • Чистка та смазка механічних вузлів
  • Перевірка та оновлення версії встановленного програмного забезпечення та драйверів касового апарата
  • Опломбування та установка захисних пломб і голограм
ОТРИМАЙТЕ СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВАШОЇ КАСОВОЇ ТЕХНІКИ ЯКЩО У ВАС 3 РРО АБО БІЛЬШЕ
або телефонуйте: (044) 337-80-03
Телефонуйте (або замовте зворотній дзвінок) в нашу Службу Підтримки та розкажіть нашим спеціалістам:

1. скільки та які апарати у Вас в експлуатації
2. де вони розташовані географічно

Ваш результат: Ви отримаєте пропозицію з особливими умовами з обслуговування касової техніки,
знижки на придбання нових апаратів, підтримку підмінної техніки, знижки на витратні материали тощо

У ВАС БІЛЬШЕ 3-Х АПАРАТІВ?
ТОДІ У НАС ДЛЯ ВАС VIP УМОВИ!
3 або >?
Як отримати VIP умови?
ЩЕ 6 ПРИЧИН ПРАЦЮВАТИ З НАМИ
Оперативний виїзд інженера на аварійні виклики
Вам не доведеться довго чекати ремонту і порушувати робочий процес торгової точки. Наші майстри приїжджають до Вас
у день звернення
Більше 75% проблем
вирішуємо віддалено
Час очікування на лінії менше 30 секунд і більше 75% проблем вирішуються віддалено. Якщо всі оператори зайняті,
ми телефонуємо самі
Власні запчастини
та витратні матеріали
Один з напрямів діяльності нашої компанії: продаж касових апаратів, запасних частин і витратних матеріалів. Це гарантує Вам поставку за оптимальними цінами і в найкоротші терміни
Знижки на обслуговування декількох РРО
Якщо у Вас 3 чи більше касових апаратів або фіскальних реєстраторів, Ви можете отримати VIP-умови з обслуговування
Вашої техніки
Безкоштовна доставка до сервісу і назад на торгівельну точку
Якщо проблему неможливо усунути на місці,
наш кур'єр безкоштовно відвезе Вашу техніку в сервіс і вже відремонтовану привезе назад
Оригінальні запчастини та розширена гарантія
Оскільки ми використовуємо оригінальні запчастини та витратні матеріали під час ремонту та обслуговуванні РРО, ми даємо розширену гарантію на наші роботи і ремонт
Оперативний виїзд інженера на аварійні виклики
Вам не доведеться довго чекати ремонту і порушувати робочий процес торгової точки. Наші майстри приїжджають до Вас в день звернення
Більше 75% проблем
вирішуємо віддалено
Час очікування на лінії менше 30 секунд і більше 75% проблем вирішуються віддалено. Якщо всі оператори зайняті,
ми телефонуємо самі
Власні запчастини
та витратні матеріали
Один з напрямів діяльності нашої компанії: продаж касових апаратів, запасних частин і витратних матеріалів. Це гарантує Вам поставку за оптимальними цінами і в найкоротші терміни
Знижки на обслуговування декількох РРО
Якщо у Вас 3 чи більше касових апаратів або фіскальних реєстраторів, Ви можете отримати VIP-умови з обслуговування
Вашої техніки
Безкоштовна доставка до сервісу і назад на торгівельну точку
Якщо проблему неможливо усунути на місці, наш кур'єр безкоштовно відвезе Вашу техніку в сервіс і вже відремонтовану привезе назад
Оригінальні запчастини та розширена гарантія
Оскільки ми використовуємо оригінальні запчастини та витратні матеріали під час ремонту та обслуговуванні РРО, ми даємо розширену гарантію на наші роботи і ремонт
ОФІЦІЙНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
НАШІ СЕРТИФІКАТИ
СПРОБУЙТЕ НАШ
СЕРВІС ЗАРАЗ!
Телефонуйте (044) 337-80-03 або залиште заявку:
Ваші дані николи не будуть передані 3-м особам!
Менеджер відповість на Ваш запит від 15 хвилин до години, в залежності від кількості запитів. Якщо Вам не відповіли протягом 3-х робочих годин — ми сплачуємо Вам 100 гривень компенсації.
В ЦИФРАХ
4 інженера
щодня готові виїхати до наших клієнтів
8 співробітників служби
технічної підтримки щодня консультують вас по телефону
12 інженерів щодня здійснюють складний ремонт в стаціонарі
3 диспетчера,
які контролюють в режимі on-line кожного інженера
2 юриста присвячують весь свій час реєстрації Ваших РРО в Податковій
Більше 1400 одиниць запасних частин зберігаємо на складі для будь-якого касового і торгового устаткування
швидкий СТАРТ
РЕЄСТРАЦІЯ В ПОДАТКОВІЙ
Ми самі готуємо комплект
документів для Податкової
Реєструємо
в Податковій
Ми доставляємо Вам готовий до
роботи апарат
ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС?
Надаємо юридичну підтримку
Безкоштовна доставка
касового апарату
Будь-який касовий апарат,
фіскальний реєстратор або
програмний комплекс
2 В 1
ШВИДКО!
БЕЗ ВАШОЇ УЧАСТІ!
ПІДКЛЮЧЕННЯ РРО ДО ТА M.E.DOC
Фіскальне обладнання потребує налаштування еквайрингу та встановлення драйверів і шлюзів для взаємодії з програмою 1С. Досвідчені фахівці на місці тестують кожен елемент
на працездатність, після чого РРО буде коректно працювати з Вашою конфігурацією
1С та M.E.Doc.
ЗНИЖКА 5%
або телефонуйте: (044) 337-80-03
+
+
Вартість підключення
одного робочого місця
597 грн
Вартість підключення
одного робочого місця
997 грн
Безкоштовні консультації:
(044) 337-80-03
НА КАСОВУ СТРІЧКУ
5% ЗНИЖКИ НА КОЖНЕ 2-ГЕ ЗАМОВЛЕННЯ
КОЖНА 4-ТА ДОСТАВКА БЕЗКОШТОВНА****
ДОСТАВКА, ОПЛАТА, ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ
СПОСОБИ ОПЛАТИ
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
ГАРАНТІЯ
ПОВЕРНЕННЯ
НАШ ОФІС
Телефонуйте
(044) 337-80-03

Завітайте до нас
вул. Сім'ї Стешенків, 1
3-й поверх, офіс 29
пн-пт: з 9.00 до 18.00

Швидкісним трамваєм
до станції «Сім'ї Сосніних»
Як нас знайти
Ми знаходимося
у 3-х поверховому адмінбудинку
(колишній готель)
Схема: як пройти пішки і проїхати на автомобілі з проспекту Леся Курбаса
Схема проїзду з м. Святошино
Фасад
Коротко про компанію
Conecto [Конекто] — з'єднувати (лат.)
18
лет
11
лет
НА РИНКУ
З 2002 РОКУ
З 2009 В ОБЛАСТІ
АВТОМАТИЗАЦІЇ
СПІВРОБІТНИКІВ
В КОМАНДІ
ПРАЦЮЄМО НА ТЕРИТОРІЇ УСІЄЇ УКРАЇНИ
БІЛЬШЕ 2 500 КЛІЄНТІВ, З ЯКИХ
>1 200 - АБОНЕНТИ
КОНСУЛЬТУЮТЬ ІНЖЕНЕРИ, А НЕ
МЕНЕДЖЕРИ
ПРАЦЮЄМО ВІДДАЛЕНО
ТА НА ВИЇЗДАХ
2 500
БІЛЬШ НІЖ
БІЛЬШ НІЖ
РОКІВ
РОКІВ
Компанія Conecto — системний інтегратор. Ми беремо розрізнені частини — програми та обладнання — й з'єднуємо їх в систему.

Основними клієнтами є підприємства роздрібної торгівлі, ресторани, готелі, фітнес-клуби etc.

Головною нашою задачею ми бачимо впровадження таких рішень і технологій, котрі дозволять бізнесу наших клієнтів працювати за чітким алгоритмом, робити усі транзакції більш прозорими для своїх власників та зводити нанівець зловживання і втручання людського фактора.

Conecto - сервісна компанія, яка намагається допомагати своїм клієнтам на всіх етапах роботи: від запуску і автоматизації бізнесу, до наповнення його витратними матеріалами та всім необхідним для роботи.

Компанія Conecto (Альт-Таб) існує з 2002 року. У сфері автоматизації ми працюємо з 2009 року. У компанії працює більше 30 співробітників.

Обслужили більше 2 500 клієнтів, з яких більше 1 200 є постійними клієнтами на абонентському обслуговуванні.
НАШІ ПРОЕКТИ:
КАСОВА ТЕХНІКА
(ВИ ТУТ)
Новини ДФС та ринку РРО
Альт-Таб Груп 2002-2021
Ми Вас погано обслужили?
ПИТАННЯ? СКАРГИ? ПРОПОЗИЦІЇ?
З будь-якими питаннями, скаргами, пропозиціями, пишіть мені на персональну скриньку
Наші співробітники повелися некоректно?
Ми Вам нахамили?
Ще якось накосячили й не виправили одразу, у Вашій присутності?
Микита Борзяк
Директор з якості
ХОЧЕТЕ МИ ПЕРЕДЗВОНИМО ВАМ БЕЗКОШТОВНО?
Введіть номер телефону і ми передзвонимо вам
найближчим часом і дамо відповідь на усі питання:
Час роботи нашого офісу:
Понеділок — п'ятниця: с 10:00 до 18:00

Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
ЗАЯВКА НА БЕЗКОШТОВНУ
КОНСУЛЬТАЦІЮ МАЙСТРА
Введіть номер телефону і ми зателефонуємо
вам найближчим часом і надамо відповіді на усі питання:
Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
ЗАМОВИТИ СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
ЗАМОВИТИ ПІДКЛЮЧЕННЯ M.E.DOC
Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
ЗАМОВИТИ ПІДКЛЮЧЕННЯ
Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
ОТРИМАТИ ЗНИЖКУ 5% НА КАСОВУ СТРІЧКУ
Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
ПИТАННЯ? СКАРГИ? ПРОПОЗИЦІЇ?
Запитати:
Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
ХОЧЕТЕ ОТРИМУВАТИ ДАНІ ПРО ВИТОРГ НА ВАШ ТЕЛЕФОН?
Введіть ваше ім'я і номер телефону:
Ваші дані ніколи не будуть передані 3-м особам!
У ДПС назвали ще одну підставу для перевірки підприємців
Протягом січня – квітня поточного року проведено 45 фактичних перевірок
Made on
Tilda