АВТОМАТИЗУВАЛИ БІЛЬШЕ 1500 ЗАКЛАДІВ
РЕСТОРАНЫ и КАФЕ
093 110 2 110
ГОСТИНИЦЫ и ОТЕЛИ
МАГАЗИНЫ
ФИТНЕС-КЛУБЫ и SPA
Інтеграція з Booking.com, Expedia, Hotel24
iз е більш ніж 300+ інтернет-майданчиками
Слідкуйте за поточним завантаженням та фінансовим станом готелю з будь-якої точки світу
Автоматизуємо готель,
готель за 2-4 дні «під ключ»
Протягом 30 днів
  • 19
    РОКІВ НА РИНКУ
    АВТОМАТИЗАЦІЇ
  • 1568
    ЗАДОВОЛЕНИХ
    КЛІЄНТІВ
  • 350+
    ПРОВЕДЕНИХ
    ІНСТАЛЯЦІЙ
У нас є рішення для:
  • Готельного
    комплексу *

  • Міні-готелю
  • Хостела
  • СПА-готелю
  • Санаторія
  • Пансіонату
  • Туристична
    бази відпочинку
  • Мережі готелів чи
    Керівної компанії
* Готельний комплекс ― це номерний фонд, ресторани та бари, спортивний
центр, зал більярду, медичний або SPA-кабінет
За ціною лише від 799 грн на місяць:
Продавайте номери та стежте за поточним завантаженням та фінансовим станом готелю з будь-якої точки світу
Дозвольте клієнту самостійно бронювати номери та оплачувати послуги різними способами.
Наводьте клієнтів через 300+ майданчиків в інтернеті, включаючи booking.com, expedia, HRS, hotel.de та сервісами YieldPlanet
Створюйте будь-які програми лояльності, лінійні та нелінійні тарифні плани, продавайте додаткові послуги та товари
Підключайте електронні замки та енергозберігаючі кишені та інші системи контролю доступу
Для керуючих компаній: об'єднуйте ваші готелі з ресторанами або іншими готелями до мережі через недороге хмарне рішення
Наші рішення ― Ваші можливості:
Базові можливості (короткий огляд):
  • Продаж номерів
    та бронювання
    • Бронювання номерів індивідуальне та групове
    • Пошук номерів за фільтром «вільний та чистий номер»
    • Бронювання «віртуальних номерів»
    • Підтвердження броні на e-mail гостя та SMS
  • Поселення гостей та управління номерним фондом
    • Зручна «жива» шахівниця для візуалізації завантаження
    • Переселення, підселення та upgrade
    • Реєстр реєстрацій
    • Господарська служба (HouseKeeping)
  • Продаж послуг постояльцям
    і не тільки
    • Бізнес-центр, прокат лижного інвентарю, трансфер
    • Будь-які товари та послуги з вашого довідника
    • Формування рахунків до оплати
    • Шахматка допослуг: лазні, сауни, конференц-зали та ін.
  • Зручна робота
    з базою гостей
    • Лінійні та нелінійні тарифні плани
    • Робіть розсилки на email гостя та по SMS
    • Історія гостя
  • Статистика on-line
    • Динамічна статистика поточного завантаження та фінансового стану
    • Базовий набір звітів
    • Статистика на головному екрані
  • Касовий облік
    • Оплата готівкою та банківськими картками
    • Виставлення безготівкових рахунків
Додаткові опції:
  • Channel manager
    • Двостороння інтеграція з електронними каналами продажу
    • Більше 300 каналів, включаючи booking.com, expedia, HRS, hotel.de
    • Захист від овербукінгу
  • Акции и дисконтные
    программы
    • Гнучка система формування програм лояльності
    • Поштові та SMS розсилки
    • Маркетинг
  • Модуль бронирования
    (Booking engine)
    • Модуль бронювання на сторінці вашого сайту з можливістю оплати кредитною карткою без додаткової комісії
    • Сторінка бронювання для сайту готелю буде готова відразу після реєстрації
  • Booking.com
    и YieldPlanet
    • Автоматичне відправлення цін та квот номерів
    • Продаж номерів буде видно у реєстрі реєстрацій та «шахматці»
  • Price Shopper
    • Швидке порівняння цін та цінових трендів від обраної групи конкурентів протягом обраного періоду часу, використовуючи дані з кількох онлайн-каналів дистрибуції
  • Room service
    • Замовлення додаткових готельних послуг за допомогою власного комп'ютера чи гаджета. Після підтвердження замовлення адміністратором готелю послуги потрапляють на рахунок гостя
Безкоштовні презентація та консультація

ПРИДІЛІТЬ НАМ ЛИШЕ 30 ХВИЛИН...
...і ми підберемо програмне забезпечення та обладнання під Ваші
завдання та бюджет. Відповімо на всі питання, зробимо презентацію наших програмних рішень та обговоримо, як:
побудувати управлінський та складський облік у готелі за допомогою нашої програми;
контролювати персонал, збільшити ККД співробітників та викорінити крадіжку;
захистити Ваші дані внутрішнього обліку
від чужих очей;
побудувати програму лояльності за допомогою нашої програми та повертати клієнтів знову та знову;
директору (власнику) віддалено працювати
із програмою з будь-якої точки світу;
збільшити середній чек та прибуток закладу;

та багато іншого (зв'яжіться з нами та задайте питання, які турбують особисто Вас)

чи телефонуйте: (044) 337-00-80

Як це буде?

Ми проведемо віддалену 30 хвилинну презентацію по Скайпу і відповімо на всі Ваші запитання. Ми також раді будемо бачити Вас у себе в офісі, або Ви могли б запросити нас до себе для ознайомлення із закладом.

Що таке автоматизація
«під ключ»?
Ми поставляємо не лише програми з обладнанням. Ми беремо на себе всі роботи за проектом від А до Я. Ми вирішуємо всі проблеми, а Ви отримуєте готовий до використання продукт.
Всього за 2 перші дні Ваш заклад вже почне працювати, як годинник.
А через місяць надінтенсивної роботи над систематизацією та налаштуванням основних процесів у Вашому закладі ― Ви отримаєте інструмент для перетворення свого бізнесу на генератор прибутку, з прозорими (тільки для Вас) фінансовими потоками та бухгалтерією, роботою складу та персоналу.
  • Встановлення
    софта
  • Налаштування
    обладнання
  • Постановка
    обліку
  • Навчання
    персоналу
чи телефонуйте: (044) 337-00-80
30
ДНІВ
БЕЗКОШТОВНО
Отримайте безкоштовний доступ до програми
з повним функціоналом на 30 днів
Допомога з встановлення та налаштування програми + навчання роботі з нею
СПРОБУЙТЕ
30 ДНІВ
БЕЗКОШТОВНО
Консультации по выбору оборудования
для автоматизации Вашего заведения

ТЕСТОВИЙ ПЕРІОД
Програмні рішення
Ми встановлюємо лише спеціалізовані ERP-системи: B52® та FLAGMAN AIR, призначені для автоматизації готельного бізнесу. бронювання, управління номерним фондом, тарифи, фінанси, звітність — усі дані в єдиній системі.
  • 22 роки досвіду
    перша інсталяція ―
    1995 року *
  • 2 команди
    підтримки та розробок:
    у Києві та Одесі
  • Зроблено в Україні
    100% український
    програмний продукт
* Виконана Студією Плюс (розробником програм B52® та FLAGMAN) в Одесі.
Функціонал та розширені опції:
Служба Портьє
Аналіз вільного номерного фонду, реєстрація гостя у номері із занесенням
у клієнтську базу анкетних даних, реєстрація наданих стандартних готельних та додаткових послуг, облік міні-бару, виписка періодичних рахунків, тарифікація послуг інтернету, періодичний та остаточний розрахунок ― використовуйте весь набір функцій для швидкого поселення та обслуговування гостей Вашого готелю чи готелю.
Робоче місце адміністратора готеЛЮ
Можливості модуля «Служба Портьє»:
  • Реєстрація та поселення гостей
  • Реєстрація паспортів
  • Розрахунки з гостями
  • Управління номерним фондом
  • Історія гостя
  • Інженерна служба
  • Історія компанії
  • Управління ремонтом
Функціональні можливості модуля
Служба Портьє

  • 1
    Реєстрація та поселення гостей
    • Поселення по броні та без броні
    • Можливість зміни параметрів, вказаних під час оформлення броні
    • При поселенні без броні – введення повної інформації щодо даного гостя
    • Врахування побажань гостя та особливостей номерного фонду при визначенні номера кімнати
    • Облік статусу номера (прибраний/неприбраний, вільний/зайнятий, справний/несправний) при його виборі та заселенні
    • Автоматичне створення електронних ключів-карток
    • Контроль за передачею повідомлень, залишених для цього гостя
    • Облік поселення інших гостей у номер при роздільному проживанні
    • Облік поселення інших гостей у номер при спільному проживанні
    • Облік індивідуальних побажань гостя щодо додаткових послуг
    • Автоматична роздруківка реєстраційної картки гостя
    • Вказівка методу гарантії оплати
    • Введення/зміна номера кредитної картки, що використовується для оплати проживання
    • Облік авторизованих сум для кредитної картки
    • Облік часу поселення гостя
    • Надання необхідних додаткових послуг та їх регулярності
    • Нарахування оплати за додаткові послуги
  • 2
    Реєстрація паспортів
    • Реєстрація паспортів іноземних та іногородніх громадян
    • Ведення журналів реєстрації
  • 3
    Розрахунки з гостями
    • Можливість нарахування платежів та оплати до поселення гостя
    • Мультивалютний готівковий розрахунок з автоматичним перерахунком за курсом
    • Розрахунок за пластиковими картками
    • Розрахунок із використання депозиту поточної реєстрації
    • Розрахунок із використанням депозиту клубної системи
    • Друк рахунків гостей
    • Інтерфейс із фіскальними реєстраторами, внесеними до Держреєстру
    • Автоматичне нарахування вартості наданих послуг (у тому числі за проживання)
    • Можливість ручного нарахування послуг
    • Можливість корекції нарахованих платежів
    • Ведення журналу операцій
    • Можливість трансферу грошей між гостями
    • Облік часу виписки гостя
  • 4
    Управління номерним фондом
    • Графічне відображення стану номерного фонду
    • Облік стану кожного номера за параметрами: вільний/зайнятий, на прибиранні, справний/несправний
    • Можливість швидкого зміни статусу номерів
  • 5
    Інженерна служба / управління ремонтом
    • Облік стану номерів: справний/несправний
    • Опис характеру несправностей
    • Контроль за термінами усунення несправностей
  • 6
    Історія гостя
    • Зберігання бази даних по всіх гостях (минулих та сьогодення)
    • ПІБ гостя, адресна інформація
    • VIP – статус гостя
    • Спеціальні вимоги та побажання гостя
    • Паспортні данні
    • Світлина
    • Зразок підпису
    • Скан паспорта
    • Реєстр минулих перебування гостя у готелі
    • Дані щодо отриманих доходів від гостя
    • Додаткова інформація по гостю
    • Вказівка маркетингової статистичної інформації, що включає:
    • Джерело надходження гостя
    • Факт використання рекламної інформації готелю під час її вибору
    • Географічна територія надходження клієнта
    • Відмітка та зв'язок із карткою групи гостя
    • Відмітка та зв'язок з карткою організації-платника
  • 7
    Історія компанії
    • Ведення бази даних щодо компаній (організацій), з якими готель веде взаємовідносини
    • Облік адресної інформації
    • Облік даних щодо контактних осіб – працівників компанії
    • Закріплення компанії за відповідальною особою готелю
    • Планування зустрічей, телефонних дзвінків та справ щодо цієї компанії
    • Зберігання приміток щодо компанії
    • Можливість оформлення групових замовлень – бронювань від компанії
І багато іншого. Найкраще один раз побачити, тому ми запрошуємо Вас подивитися безкоштовну презентацію та поставити всі питання нашим фахівцям:
чи телефонуйте: (044) 337-00-80
Як це буде?
Ми проведемо віддалену 30-хвилинну презентацію по Скайпу та відповімо на всі Ваші запитання. Ми також раді будемо бачити Вас у себе в офісі, або Ви могли б запросити нас до себе для ознайомлення із закладом.
Шахматка
Таблиця, в якій по горизонталі вказано дати та наявність номерів, по вертикалі — категорії та номери. На шахівниці відображаються всі вільні, зайняті та заброньовані номери за вибраний період часу. Бронювання виділяються різними кольорами, залежно від статусу.

Робоче місце адміністратора на комп'ютері, ноутбуці чи планшеті
Для введення замовлень можна використовувати звичайний комп'ютер,
ноутбук, планшет і навіть смартфон.
Стаціонарний комп'ютер

У більшості випадків для роботи Служби Портьє ми рекомендуємо використовувати звичайні стаціонарні комп'ютери, які добре зарекомендували себе з точки зору співвідношення ціни/якості/безперебійності в роботі та вартості ремонту.

Ноутбук

Однак при необхідності заощадити на стартових вкладеннях або якщо на ресепшені недостатньо місця, можна використовувати для роботи і звичайний ноутбук.

Планшет

Таке робоче місце ідеальне для невеликих закладів. Воно здатне заощадити як робоче місце, а й бюджет. Його собівартість може становити лише 4000-6000 гривень.
дзвоніть: (044) 337-00-80
Бронювання номерів
та реєстрація гостей.
Динамічна статистика поточного завантаження та фінансового стану.

Оплата готівкою та банківськими картками. Виставлення безготівкових рахунків.
Продаж номерів

Статистика on-line
Касовий облік
Гнучка настройка
Тарифні плани, акції та додаткові послуги.
Розділяй і володарюй
Поділ функцій з прав користувачів.
Потрібен лише інтернет
Працює на будь-якому комп'ютері, планшеті, смартфоні. Будь-яка операційна система.
керуйте своїм готелем зі смартфона!
Продавайте номери та стежте за поточним завантаженням та фінансовим станом готелю із будь-якої точки світу.
Для малих готелів та хостелів ―
Зручна «жива» шахівниця.
Візуалізація завантаження
Модуль бронювання
Сторінка бронювання для сайту готелю буде готова одразу після реєстрації.
Бізнес центр, прокат лижного інвентарю, трансфер. Будь-які товари та послуги з вашого довідника.
Продаж послуг
Надійність
Вам не потрібно купувати сервер, все вже налаштоване і надійно захищене.
дзвоніть: (044) 337-00-80
Служба бронювання
Під час формування заявки працівником служби бронювання система надає інформацію про вільний номерний фонд на період майбутнього проживання гостя. Інтерфейс заявки передбачає вибір вільних номерів виходячи з основних параметрів: список поверхів, категорій, характерних рис номера.

Зареєстрована заявка автоматично видно у модулі портьє у вигляді броні номерів. Роздруковується документ підтвердження броні.
Індивідуальне бронювання
Програма дозволяє вносити та видаляти бронювання, переселяти гостей, змінювати
дати та час заїзду/виїзду, бачити статус
оплати номера, додавати мітки та примітки
до бронювань та багато іншого.
Групове бронювання
Проста та зручна робота з груповими заявками значно заощадить час працівників служби прийому та розміщення.
Модуль онлайн-бронювання
У сучасному світі гостей, які бронюють номери через різні онлайн канали продажів все більше і більше, і щоб уникнути ручної обробки бронювань використовується стикування

з Channel Manager, що акумулює у собі кілька каналів продажу. Всі броні, що надходять через онлайн канали продажу, потрапляють в систему. автоматично з певною ознакою.
Функціональні можливості модуля
Служба бронювання
  • 1
    Бронювання
    • Пошук вільних номерів, використовуючи гнучку пошукову систему
    • Параметри пошуку: список категорій номерів, список поверхів, особливості номера
    • Результатом пошуку є візуалізація знайдених номерів у «шахматці» та підказка про кількість шуканих номерів кожної категорії
    • Можливість попередньої реєстрації гостя при оформленні броні в день заїзду, але до поселення гостя
    • Врахування кількості дорослих/дітей при оформленні броні
    • Автоматичне проставлення суми обраного тарифу з можливістю ручної корекції
    • Врахування особливостей кожного номера
    • Оформлення нових карток постійних клієнтів
    • Вказівка телефону, факсу та адреси електронної пошти гостя
    • Вказівка особи, яка здійснює заявку
    • Вказівка назви організації гостя, оформлення картки компанії
    • Вказівка адресної інформації гостя
    • Вказівка методу гарантування даної броні
    • Облік внесення авансу (депозиту)
    • Маркетингова статистична інформація щодо броні, що включає:
    1. Джерело надходження броні
    2. Використання рекламної інформації готелю під час її вибору
    3. Географічна територія надходження клієнта

    • Вказівка паспортних даних гостя
    • Вказівка кращої мови спілкування з гостем
    • Вказівка способу, а також адреси для надсилання підтвердження на бронь
    • Вказівка VIP
    • статусу гостя
    • Введення додаткової інформації щодо гостя
    • Введення повідомлень, залишених для гостя при оформленні броні
    • Вказівка номера групи у разі групової броні
    • Вказівка організації
    • платника (дебітора)
    • Облік часу оформлення броні та ПІБ оператора
    • Можливість нарахування платежів на рахунок гостя під час оформлення бронювання
    • Можливість оформлення роздільного проживання в одному номері кількох гостей (при поселенні на місця)
    • Можливість внесення даних додаткових гостей при їхньому спільному проживання та розрахунку
    • Оформлення перенаправлення (трансферу) нарахувань на інших гостей
    • Ведення детального журналу внесених змін до карти гостя
    • Вказівка причини скасування броні під час її скасування
    • Контроль за заповненням обов'язкових полів
  • 2
    Групове бронювання та управління групами
    • Створення заявки на бронювання групи
    • Врахування статусу групового бронювання
    • Автоматичне присвоєння номера заявки
    • Закріплення броні за відповідальною особою готелю
    • Вказівка компанії, відповідальної за групу
    • Вказівки дат прибуття та відбуття групи
    • Можливість внесення приміток по групі
    • Попередній друк реєстраційних карт членів групи
    • Вказівка VIP-стату гостей
    • Вказівка мови спілкування групи
    • Вказівка тарифного коду для групи
    • Визначення способу поділу оплати між групою та її членами
    • Можливість гнучкої зміни тарифів для групи
    • Відмітка та зв'язок з карткою організації – платника з цього бронювання
    • Зберігання приміток із бронювання
І багато іншого. Найкраще один раз побачити, тому ми запрошуємо Вас подивитися безкоштовну презентацію та поставити всі питання нашим фахівцям:
чи телефонуйте: (044) 337-00-80
Як це буде?
Ми проведемо віддалену 30-хвилинну презентацію по Скайпу та відповімо на всі Ваші запитання. Ми також раді будемо бачити Вас у себе в офісі, або Ви могли б запросити нас до себе для ознайомлення із закладом.
Онлайн бронювання
Збільшуйте продажі з Вашого сайту. Модуль онлайн-бронювання призначений для автоматизації процесу бронювання зі свого сайту готелю. Дозволяє гостю самостійно забронювати номер, при цьому готель не сплачує комісії за досконале бронювання.
Підвищуйте продажі з сайту готелю без посередників та комісії!
Модуль бронювання дозволить продавати номери безпосередньо з сайту без комісії, Ви керуєте наявністю та цінами у модулі прямо з програми.
Збільште конверсію сайту від 20%
Підвищуйте відгуки із сайту на 20% та отримуйте прямі бронювання без комісії. Аналітика відвідувань і продажів дозволяє гнучко керувати опціями, що настроюються в залежності від попиту.
Підвищуйте середній чек
Модуль дозволяє налаштувати додаткові послуги, додавати коментарі до бронювання. Він є мультимовним та мультивалютним, налаштування дозволяють вибрати кілька варіантів переказу тексту та валют оплати.
Інтернет-бронювання
через Channel Manager
Продавайте свої номери у 300+ системах онлайн-бронювання:
Ваші переваги:
  • Оновлення цін та наявності за кілька секунд на всіх майданчиках одночасно
  • Мінімізуйте ризик
    людських помилок та
    незапланованих
    овербукінгу
  • Дотримуйтесь паритету
    (рівність) цін та квот
Підключіть більше систем, станьте помітнішими від конкурентів, отримуйте більше бронювань!
Все працює в одній програмі
Система дозволяє контролювати продаж
у підключених каналах онлайн-бронювання
та власний сайт готелю, за допомогою синхронного оновлення інформації про наявність номерів та їх ціни. А також здійснює контроль бронювань, що надходять, та їх змін.

Понад 300 різних каналів
Програма дає можливість підключення більш ніж до 300 різних каналів онлайн-бронювання. Використання нашого Channel Manager забезпечує централізоване управління квотою та цінами у всіх підключених системах онлайн-бронювання, таких як Booking.com, Expedia, Hotel24 та інші.
Двостороння інтеграція
Наші рішення підтримують двосторонній обміну інформацією, тобто. всі бронювання з інтернет-майданчиків та сайту готелю автоматично потрапляють у готельну систему, оновлюючи наявність номерного фонду. Водночас змінюючи ціни у програмі, Ви автоматично змінюєте їх і на сайті та на інтернет-майданчиках.
чи телефонуйте: (044) 337-00-80
Консьєрж
Допомагайте гостям керувати своїм часом — система підкаже
співробітнику рецепції про те, що гостя потрібно розбудити у призначений
час або попередити про призначену подію. Передавайте
повідомлення гостю від сторонніх відвідувачів або за телефоном.
Реєструйте загублені речі.
Функціонал модуля:
  • Бюро знахідок - журнал забутих речей;
  • Контроль за передачею забутих речей;
  • Журнал побудови гостей;
  • Контроль над здійсненням побудки;
  • Журнал зустрічей та проводів гостей;
  • Швидкий пошук гостей;
  • Пошук очікуваних гостей, що проживають та виїхали;
  • Врахування спільно проживаючих гостей;
  • Реєстрація повідомлень для гостя;
  • Контроль надсилання повідомлень гостю;
  • Вказує позначку про місцезнаходження гостя та перенаправлення дзвінків.
чи телефонуйте: (044) 337-00-80
Обслуговування у номерах
За допомогою власного гаджета (ноутбук, планшет,
смартфон) гість готелю може замовляти додаткові готельні послуги.

Це працює в 2 простих кроки:
1
2
Замовлення страв з ресторану в номер, екскурсії, позапланова заміна білизни і багато іншого. Для цього гаджет гостя має бути підключений до інтернету будь-яким доступним чином, включаючи 3G. Тобто гість не обов’язково має знаходитись у готелі для формування замовлення.

Створене замовлення миттєво відбивається на стороні адміністратора, який має, за необхідності, підтвердити замовлення по телефону та після виконання перевести його у стан «Підтверджено».
Після цього замовлення стає доступним
до оплати у «Реєстраційній карті» гостя.
дзвоніть: (044) 337-00-80
Служба покоївок
(Господарство)
Систематизуйте роботу покоївок у готелі. Підвищуйте рівень контролю якості прибирання. Оптимізуйте витрати на матеріали, регулярні інвентаризації. Знижуйте навантаження на фонд заробітної плати, оптимізуючи аналізуючи витрати людино-годин та оптимізуючи штат покоївок.
Як це працює:
  • формується графік виходу покоївок на роботу;
  • формується графік прибирань на підставі даних про зайняті та заброньовані номери, а також періодичних та разових прибирань;
  • система автоматично розподіляє прибирання за покоївками та дає можливість контролювати хід прибирань на екранній формі;
  • дані про хід збирання надходять з мобільних терміналів покоївок;
  • для перевірки прибраних номерів формуються плани перевірок за введеними check-листами.
HouseKeeping — повний набір інструментів
для управління процесами збирання.
В результаті Ви отримаєте:
  • 1
    Покоївка ніколи не простоює, вона має список прибирань, що постійно оновлюється, із зазначенням приміщення, типу прибирання та часу, який необхідно витратити на прибирання з урахуванням заміни білизни.
  • 2
    Керівник служби покоївок може точно прорахувати необхідну кількість людино-годин. Для виконання всіх операцій із прибирання номерів. Можливість складати чіткий розклад виходів покоївок працювати економить фонд зарплати.
  • 3
    Менеджери, на підставі аналітичних звітів контролюють діяльність служби покоївок по поверхах, корпусах та готельному комплексі в цілому.
дзвоніть: (044) 337-00-80
Тарифи
Налаштуйте ціноутворення, щоб залучити більше гостей. Працюйте з безліччю тарифів. Створюйте необмежену кількість тарифних сіток для різних категорій клієнтів.
Функціонал модуля:
  • Гнучкий механізм налаштування тарифних планів;
  • тариф на тип номера, період, конкретний номер, день тижня;
  • Тарифікація за номер, або за ліжко-місце;
  • Прив'язка пакетних послуг до тарифу;
  • Можливість вибору дод. пакету у поселенні;
  • Погодинна тарифікація конференц-залів;
  • Тариф "денне поселення";
  • Автоматичний розрахунок туристичного збору.
дзвоніть: (044) 337-00-80
Облік товарів
та складський облік
Створюйте необмежену кількість товарів, послуг, калькуляційних карток та відстежуйте залишки кожного товару в режимі онлайн. Створюйте склади, приходьте товари на них.
  • 1
    Ведіть автоматичне врахування собівартості продукції.
  • 2
    Враховуйте залишки товарів моментально, в режимі он-лайн.
  • 3
    Отримайте доступ до звітів щодо обігу товарів, аналізу націнок та інших даних щодо товарів.
Знижуйте кількість нестач
Власник

  • Виявить затребувані та незатребувані товари
  • Скоротить витрату матеріалів більш ніж на 10%
  • Попередить крадіжку товарів та матеріалів
Керуючий
(Адміністратор)
  • Виключить помилки в обліку товарів та витратних матеріалів
  • Скоротить час на облік товарів та інвентаризацію
  • Виявить критичні залишки та зробить закупівлю вчасно
Бухгалтер

  • Отримає контроль над взаєморозрахунками з постачальниками
  • Легко розрахує мотиваційний відсоток від продажів
  • Врахує собівартість матеріалів під час розрахунку зарплат
Впровадьте складський облік за 1 день
Крок 1. Налаштуйте структуру
Створіть склади відповідно
до структури бізнесу
Внесіть товари
з одиницями виміру
Додати постачальників
та контрагентів
Крок 2. Враховуйте переміщення
Оформляйте продаж товарів
разом з послугами
Переміщуйте товари
зі складу на склад
Враховуйте витратні матеріали
під час надання послуг
Крок 3. Аналізуйте звіти
Оформляйте продаж товарів
разом з послугами
Аналізуйте статистику продажу
та склад попиту
Відстежуйте переміщення товарів
по різним зрізам
Найважливіші складські звіти
В один клік, у реальному часі, з будь-якого місця
  • Аналіз динаміки продажів
    Скільки та яких товарів продано за період у розрізі по кожному співробітнику
  • Швидка робота з товарами
    Управління параметрами товарів на одній сторінці
  • Залишки на складі
    Які товари необхідно докупити та вартість залишків
  • Руху товарів
    Всі продажі та переміщення між складами з однієї таблиці
Оптимізуйте витрати матеріалів
  • Технологічні карти
    Налаштуйте, скільки витратних матеріалів потрібно для надання
    кожної послуги
  • Історія списань
    Будь-коли знайте, як використовувалися витратні матеріали, скільки залишилося і на який час вистачить
  • Автоматичні списання
    Налаштуйте, скільки витратних матеріалів потрібно для надання кожної послуги
  • Облік оборотності
    Купуйте лише те, що вже закінчується на складі, коли це необхідно з урахуванням оборотності
  • Зниження витрат
    Повідомте співробітників про систему обліку розхідників, і вони будуть витрачати їх як належить без перевитрати відповідно до технологічної карти
  • Облік собівартості
    Враховуйте вартість витратних матеріалів у загальному виторгу та при розрахунку зарплат
  • Критичні залишки
    Контролюйте склад та залишки матеріалів у режимі онлайн у будь-який момент, щоб не пропустити закупівлю
  • Підтримка сканера штрих-кодів
    Підключіть сканер та прискоріть роботу з товарами у 10 разів
дзвоніть: (044) 337-00-80
Статистика, аналітика
та звіти для власника
Де б Ви не були, Ви завжди в курсі справ готелю: скільки номерів заброньовано, яке завантаження готелю, кожна витрачена
або зароблена гривня як на долоні. Потрібен лише інтернет!
  • -1-
    Аналітика та цифри — основа управління готелем
    Аналізуйте динаміку бронювань та завантаження готелі (у розрізі номерів, категорій номерів, по днях, місяцях), структуру заселень, категорії заїздів, цілі приїздів, типи заїздів, гарантії оплати та ін.

    Вивчайте статистику з гостей, організацій, агентів, журнали реєстрації, анкета гостя, дні народження гостей.

  • -2-
    Усі необхідні звіти для аналізу та прийняття рішень
    Ви можете отримати будь-який звіт у будь-якому розрізі інформації. Період цих звітів нічим не обмежений.

    Бажаєте отримати інформацію за минулий рік та порівняти з поточним?

    Чи потрібна оперативна інформація за минулу годину? Всі ці дані стануть доступні Вам, натисканням однієї лише кнопки!
  • -3-
    Керуйте бізнесом з будь-якої точки світу
    Звіти у нашій системі доступні
    з Вашого комп'ютера, планшета
    або смартфона за Вашим
    логіну та паролю.

    Ви зможете дивитися продажі
    та керувати закладом
    з будь-якої точки світу з доступом
    до Інтернету.
Аналізуйте дані
з кількох груп звітів:
  • Фінансові показники
    Касовий звіт за зміну адміністратора,
    звіт щодо змін, касовий звіт накопичувальний, фінансові звіти за типами оплат, звіти за типами оплат накопичувальні (у розрізі власників), касові внесення, касові вилучення, список трансферів, рахунки-фактури, доходи мінібарів, сальдо контрагентів, звіт за агентами, списки боржників, чеків, реалізованих послуг та ін.
  • Звіти змін
    Списки тих, хто виїжджає, проживає, заїжджає, списки за зміну + поточні заборгованості гостей, списки на харчування, звіт за коментарями, повідомлення для номерів, реєстрація гостей, стан транзакцій, зведення зміни та ін.
  • Статистика
    Статистика по гостям, організаціям, агентам, країнам, журнали реєстрації, анкета гостя, дні народження гостей, завантаження готелю (у розрізі номерів, категорій номерів, по днях, місяцях), структура заселень, категорії заїздів, цілі приїздів, типи заїздів, гарантії оплат та ін.
  • Бронювання
    Повний список броней за вказаний період, розширені списки броней (деталізовані), прострочені передоплати по бронях, список віддалених броней та ін.
Фінансовий облік
Ми налаштовуємо повноцінний фінансовий облік на основі даних, що надходять до системи у реальному часі. Зручний інтерфейс вивантаження даних в інші програми обліку допоможе Вам завжди вчасно складати необхідну звітність.
Не просто кількісний та грошовий облік, а повноцінний фінансовий облік:

  • Журнально-ордерний облік (касовий облік)

  • Банківський облік

  • Інтеграція з клієнт-банком

  • Формуємо дані для бухгалтерського та податкового обліку
Ваш результат:
Налаштовуємо контроль за рухом коштів у реальному часі.
Забезпечуємо зручний обмін даними із зовнішніми системами, у тому числі
вивантаження в 1С. Програмуємо автоматичне відстеження заборгованість
за постачальниками та підказує термін оплати кожної накладної.
дзвоніть: (044) 337-00-80
Монітор власника
Ми налаштуємо для Вас "Монітор власника", де Ви зможете бачити основні реперні показники Вашого бізнесу. Ви можете контролювати виручку та середній чек, порівнювати показники за окремими касами або закладами мережі, складати рейтинги, аналізувати динаміку зміни показників за заданими періодами та багато іншого.

Найчастіше використовувані звіти:
Звіт про прибутки
та збитки з деталізацією
Звіт про рух коштів
Баланс
Звіт з виторгу,
товари-локомотиви
Звіт про повернення
Заниження та склади
Консолідований звіт щодо
грошей у касах та розрахункових рахунках (мультивалютний)
Виплати власникам
(правильний облік
дивідендів)
... та інші аналітичні звіти
Оперативний контроль та аналіз
Ви зможете отримувати звіт про прибутки та збитки на основі актуальних даних у будь-якій момент, коли Вам це потрібно, натиснувши лише одну кнопку.

Проводьте план-факт аналіз та плануйте бюджет, використовуючи зручні таблиці та наочні графіки. Кожна гривня як на долоні!

Крім звіту про прибутки та збитки, Ви можете аналізувати балансовий звіт, звіт про рух грошових коштів та безліч інших налаштованих звітів. За бажанням, ми допоможемо Вам створити власну форму звіту.

У журналі безпеки відображено всі дії, які здійснювали співробітники за особисту зміну. Ви можете знайти записи про специфічні дії співробітника у певному часовому проміжку та переглянути відповідний фрагмент відео.

Ми налаштуємо Монітор так, як Вам зручно: комусь достатньо головних фінансових показників, а хтось хоче отримувати детальну інформацію, наприклад, про популярність страв, статистику відвідувань, графік виходу офіціантів тощо.

Ви зможете швидко переглянути дані щодо кожного закладу або мережі в цілому, оцінити поточні показники або динаміку за заданими періодами або іншу інформацію, необхідну Вам для прийняття рішень, де б Ви не знаходилися: у відпустці або діловій поїздці, перед комп'ютером або з мобільним телефоном в руках ― потрібен лише інтернет.
дзвоніть: (044) 337-00-80
Розмістимо Ваші дані на сервері у Німеччині
Сервер з базою даних краще винести за межі компанії, і підключатися до нього віддалено через інтернет, щоб не зберігати управлінські дані в офісі.
Зберігати Базу Даних в офісі небезпечно:
  • 1
    Доступність контролюючим органам, конкурентам чи рейдерам.
  • 2
    Відсутнє або неналежне резервування даних.
  • 3
    Сервера розміщені не
    у спеціалізованих місцях часто ламаються.
  • 4
    Немає захисту від несумлінного персоналу.
Переваги винесення Бази даних
на сервер у Німеччині (Франкфурт):
  • 1.
    Доступ до Ваших даних маєте лише Ви та ті, кому Ви дали доступ. Причому працювати можете з ними з будь-якої точки світу – потрібен лише інтернет.
  • 2.
    Навіть якщо хтось завдасть навмисної шкоди Вашій базі, ми відновимо всю інформацію за 1 годину.
  • 3.
    Для перевіряючих органів ми створюємо окремий обліковий запис з доступом тільки до бухгалтерських даних і лише за 3 роки (тобто тільки до інформації, яку вони мають право перевіряти).
Отримайте детальну консультацію про
розміщення Вашої Бази Даних на серверах у Німеччині
дзвоніть: (044) 337-00-80
Підвищення продажів:
система лояльності та маркетинг
Налаштуємо систему лояльності та автоматизуємо роботу з гостьовими картами. Впровадження бонусних програм та систем лояльності збільшує виручку. Збільшуйте прибуток за допомогою інструментів маркетингу, створюючи та керуючи лояльною аудиторією Ваших гостей.
Які 2 показники збільшують виторг Вашого готелю?
Це середній чек та кількість повторних візитів.
Достатньо впровадити такі 4 інструменти, щоб вплинути
позитивно на ці 2 показники:
  • Знижкова система
    Можна використовувати накопичувальні знижки,
    коли гості переходять із однієї знижкової категорії до іншої.
  • Бонусна система
    Гості отримують бонуси від суми чека, якими можуть розрахуватися під час наступних відвідин.
  • Історія відвідувань гостя
    Переглядати інформацію та історію відвідувань по будь-якому гостю легко. Всі рахунки, улюблені страви, середній чек, контакти, знижка, бонуси та багато іншого.
  • Таргетовані розсилки
    Можливість робити будь-які sms або e-mail розсилки: підтверджувати броню, відправляти вітання з днем народження, річницею весілля, надіслати прохання залишити відгук тощо.
Клубна програма

Управління клубом / розрахунки
за клубними картами
  • База даних членів клубу

  • Врахування переваг члена клубу

  • Управління рахунками члена клуб

  • Безготівкові розрахунки на території комплексу з використанням магнітних карт-проксімітів, карт або карт зі штрих-кодом

  • Різноманітні дисконтні та бонусні програми

  • E-mail маркетинг та SMS розсилки
дзвоніть: (044) 337-00-80
Комплексна автоматизація
Керуйте кількома об'єктами в єдиній базі за принципом ERP — усі дані в одній програмі. Користуйтеся консолідованою звітністю та отримуйте всі дані про свій бізнес у режимі «тут і зараз» без помилок і без очікування зведення різних звітів із різних програм в один.

Ми працюємо з двома типами комплексів:

№1 Готельний комплекс
Курортні комплекси, Будинки відпочинку, Санаторії, SPA-готелі
Комплексні об'єкти у сфері послуг за останні кілька років набули широкої популярності. Інвестори формують максимально великий комплекс послуг на території одного об'єкта. Зазвичай концепція такого об'єкта передбачає центральну частину комплексу та кілька додаткових послуг. До таких можна зарахувати комплекси другого типу.

Центральною ланкою є вхідна група, що складається із зони касового обслуговування при вході на об'єкт, суміщена із системою контролю доступу. При цьому в комплексі є одна або кілька точок громадського харчування та надання інших послуг.

№2 Розважальний комплекс
Аквапарки, льодові ковзанки, тенісні корти, гірськолижні курорти
Які виникають проблеми, коли напрямів багато?
ПРОБЛЕМА №1
Різні програми не дозволяють збудувати
управлінський облік та аналітику...
Чому це погано? Принцип ERP програми передбачає, що всі дані накопичуються в одній програмі. Якщо цього немає, то не можна побудувати управлінський облік: включаючи аналітику, баланс, звіт про прибутки та збитки неможливо.

Друге. Постачальників рішень було багато для кожного із напрямків, а відповідального за те, щоб усі ці частини стали єдиним цілим – не було. І всі ці розрізнені програми неможливо було змусити працювати у Комплексі. Все працювало як окремі елементи.
РІШЕННЯ №1
Ми робимо так, щоб все працювало як єдиний злагоджений механізм за принципом ERP.
Програма здатна керувати та моніторити роботу цілого ряду напрямків. Якщо у вас готель, ресторан, бар, більярдна, фітнес-клуб та ін., всі вони будуть працювати як єдина система, з одним спільним знаменником.

До речі, їм необов'язково перебувати в одному місці. Це дуже зручно для власника та менеджерів вищої ланки, бухгалтерів та фінансових керівників, оскільки вся звітність з усіх напрямків завжди буде представлена в єдиному ключі. З безпечним доступом до неї з будь-якої точки світу — потрібний лише інтернет.
ПРОБЛЕМА №2
Вартість різного софту завищена, а завдання
комплексного управління не вирішено...
Якщо кожен модуль окремо в різних постачальників, то собівартість перевищить розумну цифру вкладень мінімум на 20-30%.
РІШЕННЯ №2
Ви заощаджуєте на інсталяції, на навчанні, на обліку та
на обслуговуванні. При цьому Комплекс працює з великим ККД.
Підвищення вигідності вкладення інвестиції в об'єкт за рахунок економії при інсталяції та експлуатації та підвищення ефективності роботи Комплексу.

Ви заощаджуєте на інсталяції, на навчанні, на обліку та на обслуговуванні. При цьому Комплекс працює з більшим ККД, ніж раніше, генеруючи більше прибутку.
ПРОБЛЕМА №3
Обслуговування різними постачальниками веде до того,
що відповідальних за працездатність немає.
Постачальників рішень було багато для кожного із напрямків, а відповідального за те, щоб усі ці частини стали єдиним цілим – не було. І всі ці розрізнені програми неможливо було змусити працювати у Комплексі. Все працювало як окремі елементи. У результаті при збоях і втрати даних вони штовхали один на одного, а клієнти втрачали гроші, час і гостей.
РІШЕННЯ №3
Несе відповідальність та вирішує всі питання
з обслуговування одна компанія...
Якщо раніше Вас обслуговували багато різних постачальників софту, це створювало додаткові управлінські проблеми: різні договори, різні умови, різні терміни реагування тощо.

Тепер Вас буде обслуговувати системний інтегратор Conecto і всю відповідальність тепер можна покласти на одного партнера, а не багато різних дрібних контор.

До того ж, ми обслуговуємо не лише програми, а й техніку. У тому числі касову техніку, що підвищує стійкість до відмови в роботі.
ПРОБЛЕМА №4
Зловживання персоналу, злодійство
і людський фактор...
Раніше практика була такою: якщо є кілька напрямків бізнесу, то на ресторан ставили одну програму автоматизації та обліку, на готель іншу, а на сауну, більярдну або бар, або третю, або взагалі не ставили нічого.

Що природно відкривало шлях для зловживань на місцях. У 8 із 10 закладів подібних закладів ми стикалися з випадками зловживань та неохайності персоналу.
РІШЕННЯ №4
Впроваджуємо єдині стандарти для вашого персоналу.
Плюс підключаємо «Чорну скриньку»...
― журнал контролю та виявлення зловживань.
ЗАМОВИТЬ ПРЕЗЕНТАЦІЮ І ДИВІТЬСЯ,
ЯК НАШІ РІШЕННЯ ІНТЕГРУЮТЬСЯ
У ЄДИНУ БАЗУ ГОТЕЛЬ
    дзвоніть: (044) 337-00-80
    Бонуси комплексної автоматизації:
    Закриття рахунків з ресторану,
    фітнесу, кафе, прокату
    на номер гостя
    Підключення систем
    контролю доступу (турнікети, електронні замки)
    Безкешова зона на
    території всього комплексу
    (Депозит на рахунку гостя)
    Система сніданків
    та доставка їжі в номер
    Розширена система
    бонусів та дисконтів
    Єдина база рахунків
    та транзакцій
    Єдиний реєстр
    клієнтів
    Аналітика по гостям: що відвідував, чим користувався тощо
    Консолідовані
    звіти
    Безкешова зона
    Впровадьте безготівкові розрахунки на території комплексу
    з використанням магнітних карт-проксімітів, або карт зі штрих-кодом. Це підвищить безпеку розрахунків, знизить можливість зловживань із готівкою з боку персоналу.

    Принцип роботи дуже простий:
    Клієнт кладе готівку або переказує з банківської картки на свій рахунок (на депозит)
    Після чого на всій території комплексу він може розраховуватись списуючи кошти зі свого депозиту
    дзвоніть: (044) 337-00-80
    Інтеграція
    Модуль експорту даних до бухгалтерських систем
    Дані з нашого програмного комплексу можуть бути перенесені до бази даних будь-якої бухгалтерської системи (донедавна це були 1С, MEDoc). При цьому інтеграція може бути проведена як на рівні первинних документів, так і підсумковими сумами.
    Модуль зв'язку з фіскальними реєстраторами
    Дані з нашого програмного комплексу можуть бути перенесені до бази даних будь-якої бухгалтерської системи (донедавна це були 1С, MEDoc). При цьому інтеграція може бути проведена як на рівні первинних документів, так і підсумковими сумами.
    Обслуговування касового апарату або фіскального реєстратора, програми
    обліку та іншого периферійного обладнання в одній компанії є важливим компонентом для забезпечення безперебійності роботи. Тепер відповідальність
    за працездатність каси лежить лише одному виконавці ― на нас.

    Прийом платежів із банківських карток
    Гості зможуть оплачувати броню з банківської картки. Беріть передоплату під час онлайн-бронювання, це знижує ризик незаїзду гостя. Гроші - більш надійна гарантія броні,
    ніж дані картки.
    Тарифікатор телефонних розмов
    Послуги телефонного зв'язку, що надаються гостю в номері, враховуються тарифікатором, який передає дані до програми. Якщо номер здається не повністю, а ліжко-місцями, кожному гостю видається особистий код авторизації. Плата за телефонні розмови включається до підсумкового рахунку гостя.
    Інтеграція з IP-телефонією
    Для роботи відділу бронювання та відділу маркетингу ми створили шлюз для зв'язку з IP-телефонією. Тепер статистика
    про дзвінки та дані про контакти, можуть бути інтегровані прямо в базу даних гостей у їхні особисті картки.
    30
    ДНІВ
    БЕЗКОШТОВНО
    Отримайте безкоштовний доступ до програми
    з повним функціоналом на 30 днів
    Допомога з встановлення та налаштування програми + навчання роботі з нею
    СПРОБУЙТЕ
    30 ДНІВ
    БЕЗКОШТОВНО
    Консультации по выбору оборудования
    для автоматизации Вашего заведения

    ТЕСТОВИЙ ПЕРІОД
    Системи контролю доступу
    Для зручності клієнтів встановлюйте системи електронних
    ключів для доступу до номерів. Ми підтримуємо роботу як «офлайнових» (автономних) замків, так і «онлайнових» (мережевих).
    типу. Ключами можуть бути пластикові картки з магнітною.
    смугою чи безконтактні пластикові картки.

    Ми інтегровані з електронними замками всесвітньо відомих виробників: SALTO, Timelox, Onity, Inhova та інші.
    Також ми встановлюємо та інтегруємо в єдину систему турнікети для вхідної групи та системи енергозбереження у номерах:

    ЕЛЕКТРОННІ ЗАМКИ І ТУРНІКЕТИ:
    ДОДАТКОВІ ТОВАРИ ТА АКСЕСУАРИ:
    СКД «під ключ»
    Ми підберемо та встановимо обладнання «під ключ».
    Устаткування підібране фахівцями
    для кращої сумісності
    Економія бюджету
    (Бували випадки, що і до 30%)
    Економія часу
    в 2 рази
    Супровід проекту на всіх
    стадіях реалізації
    Гарантія на наші
    роботи 6 місяців
    Безкоштовний сервіс
    протягом перших
    3-х місяців
    дзвоніть: (044) 337-00-80

    Розстрочка на обладнання
    Переплата
    0%
    Термін розстрочки
    до 7 платежів
    Перший внесок
    від 20%

    Умови варіюються для різних товарних груп.
    Отримайте детальну інформацію про розстрочку
    у нашої Служби підтримки


    дзвоніть: (044) 337-00-80
    КОМПЛЕКСНЕ ОСНАЩЕННЯ "ПІД КЛЮЧ" =
    ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ!
      При комплексному оснащенні Вашого закладу, зниження витрат на всіх етапах реалізації проекту може досягати до 35% від базового варіанту (реальний кейс).
      ПЕРЕВАГИ КОМПЛЕКСУ:
      Індивідуальний підхід
      до кожного проекту
      Поставка обладнання
      та встановлення «під ключ»
      Виїзний ремонт
      та обслуговування
      Суттєва економія бюджету за рахунок спеціальних умов та цін
      МИ ДОПОМОЖЕМО ЗНИЗИТИ ВИТРАТИ ВАШОГО ПРОЕКТУ
      Замовте безкоштовну розгорнуту консультацію
      з підбором кількох рішень для Вашого проекту
      чи телефонуйте: (044) 337-00-80

      Наші фахівці передзвонять Вам протягом години, з'ясують деталі проекту та запропонують найкращі варіанти виходячи з Вашого бюджету.

      ЧОМУ МИ ГАРАНТУЄМО
      ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ
      Ми не просто магазин, ми є системним інтегратором компанії. Наш підхід - це виконати всі проектні роботи під ключ, включаючи доставку, встановлення, монтаж та навчання співробітників. На всіх етапах ми надаємо знижки нашим клієнтам іноді до 30% , що дозволяє досягати економії до 60% від інших пропозицій на ринку.
      Ми є партнером більше 70-ти компаній постачальників торговельного обладнання, що дозволяє нам з великого асортименту підібрати те,
      що підходить під Ваш бюджет

      Ми даємо гарантію на свої роботи, даруємо 3 місяці безкоштовного сервісу, що дозволяє здешевити подальше обслуговування
      та супровід проекту

      Ми обираємо рішення, яке найбільше відповідає рішенню Вашого завдання. За потреби ми запропонуємо кілька варіантів проекту
      Ми безкоштовно доставимо Ваше замовлення в будь-який регіон або місто України, заощадивши для Вас логістику

      Додаткові послуги
      Ми поставляємо не лише програми з обладнанням.
      Ми беремо на себе всі роботи за проектом від А до Я. Ми вирішуємо все
      проблеми, а Ви отримуєте готовий для використання продукт.
      Налаштування локальних
      мереж та інтернету
      Інтеграція обладнання
      та програм у готелі
      з Вашою бухгалтерією
      Постачання комп'ютерів
      та серверів

      Розгортання мереж Wi-Fi
      як для гостей так і для
      службового користування
      Монтаж систем
      відеоспостереження
      та безпеки
      Прокладання необхідних
      інженерних
      комунікації
      дзвоніть: (044) 337-00-80
      Схема роботи
      Ми супроводжуємо Ваш проект від A до Я і даємо гарантії.
      Оплата у будь-якій формі
      0% розстрочка
      від 1 до 3-х місяців
      1
      БЕЗКОШТОВНА КОНСУЛЬТАЦІЯ ІНЖЕНЕРА
      Повідомте нам особливості Вашого проекту
      та яке обладнання Вас цікавить
      За потреби наш інженер безкоштовно виїжджає на Ваш об'єкт
      2
      ТЕХНІЧНЕ РІШЕННЯ
      Ми запропонуємо кілька варіантів рішень
      для Вашого проекту та допоможемо вибрати оптимальне
      Істотні знижки при покупці кількох одиниць обладнання
      3
      ПІДБІР І ПОСТАВКА ОБЛАДНАННЯ
      Укладемо договір на постачання обладнання.
      Якщо проект масштабний – можливий пілотний проект
      4
      БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ПО ВСІЙ УКРАЇНІ
      Безкоштовно доставимо до понад 250 міст
      по всій Україні
      Страхування обладнання
      при доставці на всю суму
      5
      ВСТАНОВЛЕННЯ
      Виконаємо встановлення обладнання в самі
      короткі терміни - від 24 до 72 годин
      Встановлення та налаштування системи контролює Служба Якості
      6
      ЗАПУСК І НАЛАШТУВАННЯ СИСТЕМИ
      Наші інженери налаштують обладнання, встановлять драйвери та програмне забезпечення.
      На роботи даємо гарантію
      6 місяців
      7
      НАВЧАННЯ СПІВРОБІТНИКІВ
      Проведемо навчання персоналу та допоможемо автоматизувати всі процеси в роботі заклади
      8
      СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
      Виїзне обслуговування, а також гарантійне
      та післягарантійний ремонт
      6 причин працювати з нами
      • 1
        Готовий продукт
        В нас готовий продукт. Готові алгоритми. Готові звіти. Напрацьовано за 20 років, працює у сотнях закладів.
      • 2
        Відчизняний виробник
        Оскільки розробник українська
        (м. Одеса та Київ) ми дуже швидко
        та оперативно вносимо необхідні зміни до софту або звітів, якщо вони виправдані.
      • 3
        Працюйте будь де
        Власник отримує доступ із будь-якої точки світу до звітів та інших даних, необхідних для контролю та прийняття управлінських рішень.
      • 4
        Два рівня підтримки
        З Вами працюють дві команди із двома компетенціями. Перша команда ― Розробники ― відповідають за працездатність усіх програмних рішень, швидко вносять правки, корективи та випускають оновлення. Друга команда - Інсталятори - під ключ встановлюють весь софт, продумують розміщення обладнання на об'єкті, все встановлюють, підключають, роблять необхідні додаткові роботи: налаштування Wi-Fi, прокладання мереж та інше. Ми не йдемо з об'єкта поки що все не працює як годинник. Однак оскільки більшість робіт ми робимо ще у себе в майстерні, перед виїздом до клієнта, то інсталяція зазвичай у нас займає 1-2 дні. Ми просто приїжджаємо та не з нуля робимо, а розгортаємо вже на 75% готове рішення.
      • 5
        Навчання та супровід від А до Я
        Ми навчаємо ваш персонал від А до Я та налаштовуємо управлінський облік. Спочатку ми налаштовуємо роботу вашого обслуговуючого персоналу та паралельно налаштовуємо облік виторгу, повністю захищаючи його від зловживань з боку неблагонадійних осіб. Другий етап – навчаємо бухгалтера-калькулятора та налаштовуємо облік на кухні та складі. Повністю вибудовуємо логістику. При необхідності налаштовуємо інтеграцію з бухгалтерськими програмами та MEDoc. Прописуємо всі інструкції та чек-листи для бухгалтерів, попутно автоматизуючи їх рутинні операції щонайменше на 75%.
      • 6
        Фінансова прозорість
        Третім рівнем ми вибудовуємо фінансовий облік, що у результаті дає формування правильних (управлінських) звітів: звіт про прибуток і збитки і баланс. Ми гарантуємо, що якщо власник впровадить усі наші процедури повністю, то отримає прозору картину про свій бізнес.
      4 гарантії
      • Гарантія термінів
        Ви отримуєте проект точно
        у строк, інакше ми повернемо
        вам 1% від його вартості
        за кожен день прострочення

      • Гарантія на обладнання
        Гарантія на обладнання до 3-х років
      • Гарантії на роботи
        На роботи даємо гарантію
        6 місяців. Якщо щось вийде з ладу з нашої вини, ми відновимо працездатність за власний рахунок
      • Страхування при доставці
        Ми страхуємо обладнання під час доставки на всю суму
      Повноцінна автоматизація
      готелю ― це:
      Ми приходимо та налагоджуємо у Вас усі процеси.
      Ви працюєте. Перший місяць безкоштовно
      04
      Налаштовуємо
      блок звітів
      для власника
      05
      Ви отримуєте повноцінні
      звіт про прибутки
      і збитках, і баланс
      03
      Налаштовуємо управлінський, фінансовий
      та складський облік
      01
      Автоматизуємо всі процеси у відділах бронювання та поселення
      02
      Налаштовуємо софт
      та обладнання під процеси у Вашому закладі
      09
      Забезпечуємо безпеку даних та розмежування доступу
      08
      Налаштовуємо інтеграцію
      з сип-телефонією
      та сайтом закладу
      06
      Налаштовуємо віддалений контроль для власника
      з будь-якої точки світу
      07
      Робимо інтеграцію
      з бухгалтерією
      та податковою звітністю
      10
      Безшовна інтеграція
      з рестораном, фітнес-клубом або мережею закладів
      Підтримка 24/7
      Напевно, одним із найважливіших компонентів у безперебійній роботі закладу є надійна Служба Підтримки. Нам дуже добре зрозуміло, що таке принтер, що зламався, в суботу ввечері! Ми станемо надійним партнером Вашого закладу, щоб він міг обслуговувати гостей без збоїв.

      Отже, чому робота Вашого готелю тепер стане безперебійною:
      • Гаряча лінія у режимі 24/7
        Ми дуже добре розуміємо, що таке зламаний принтер у суботу вночі. Ми гарантуємо, що Ви зможете додзвонитися до нашої технічної підтримки.
        На нашій гарячій лінії відповідають питання не менеджери, а інженери.
      • Віддалений доступ
        90% усіх питань ми вирішуємо віддалено протягом 30 хвилин.
        Для того, щоб вирішувати всі питання швидко, ми використовуємо спеціальне ліцензійне програмне забезпечення для віддаленого доступу.
      • Виїзди на об'єкт
        Навіть уночі у вихідні дні. Якщо
        у Вас трапилося щось, що блокує поточну роботу закладу (наприклад, вийшла з ладу єдина каса), наші інженери приїдуть до Вас для усунення цієї проблеми.
      • Обслуговування касової техніки
        Тепер за роботу касового місця відповідає одна компанія - наша, та касовий майстер не зможе звалити відповідальність за непрацюючий фіскальний реєстратор на «помилки
        в програмі". Ми усунемо всі питання і візьмемо на себе відповідальність за працездатність Вашого касового місця.
      Обслуговування касового апарату або фіскального реєстратора, програми
      обліку та іншого периферійного обладнання в одній компанії є важливим компонентом для забезпечення безперебійності роботи. Тепер відповідальність
      за працездатність каси лежить лише одному виконавці ― на нас.

      • Парк підмінного обладнання
        Якщо у Вас щось зламалося (наприклад, через стрибок напруги або механічного пошкодження), ми надаємо Вам підмінне обладнання, що працює, на термін ремонту.
      • Доставка обладнання у сервіс
        Якщо Ваше обладнання потребуватиме гарантійного чи післягарантійного ремонту, то наша Служба Підтримки доставить його до сервісного центру на ремонт, а після ремонту перевірить на працездатність, привезе назад та налаштує для роботи.
      • Особистий сервіс-інженер
        У нас відповідають на запитання не оператори колл-центру і не менеджери, а спеціалісти. За кожним клієнтом закріплюється інженер, який доступний у робочі дні з 09:00 до 22:00. Він відповідає на всі запитання за програмою, допомагає готелю стати кращим.
      • Досвід у готельній сфері
        Усі сервіс-інженери нашої компанії мають великий досвід роботи у готельній сфері та дуже добре розуміють суть процесів, що відбуваються у готелі. У сервіс-інженера можна не тільки дізнатися, як побудувати той чи інший звіт.
        Він проконсультує Вас за всіма новими можливостями та функціями програми.
      НАШІ СЕРТИФІКАТИ
      Програмні РРО та ERP-системи для
      ДОКЛАДНІШЕ >>
      ВИ ЗАРАЗ ТУТ
      Коротко про компанію
      Conecto [Конекто] — з'єднувати (лат.)
      18
      лет
      11
      лет
      З 2009 В ОБЛАСТІ
      АВТОМАТИЗАЦІЇ
      НА РИНКУ
      З 2002 РОКУ
      2 500
      БІЛЬШ НІЖ
      БІЛЬШЕ 2 500 КЛІЄНТІВ, З ЯКИХ
      >1 200 - АБОНЕНТИ
      КОНСУЛЬТУЮТЬ ІНЖЕНЕРИ, А НЕ
      МЕНЕДЖЕРИ
      ПРАЦЮЄМО ВІДДАЛЕНО
      ТА НА ВИЇЗДАХ
      ПРАЦЮЄМО НА ТЕРИТОРІЇ УСІЄЇ УКРАЇНИ
      СПІВРОБІТНИКІВ
      В КОМАНДІ
      БІЛЬШ НІЖ
      РОКІВ
      РОКІВ
      Альт-Таб Груп 2002-2023
      ПИТАННЯ? СКАРГИ? ПРОПОЗИЦІЇ?
      З будь-якими питаннями, скаргами, пропозиціями, пишіть мені на персональну скриньку
      Микита Борзяк
      Ми Вас погано обслужили?
      Директор з якості
      Наші співробітники повелися некоректно?
      Ми Вам нахамили?
      Ще якось накосячили й не виправили одразу, у Вашій присутності?
      Made on
      Tilda